2012-02-23 | 18:41:24

Facebook!

Skulle skriva lite om dom som gillat så här kommer de!

Elin Nero: Du är söt fast känner inte dig :)

Fridha Borg: Du är söt och verkar riktigt snäll :)

Rasmus Rönn kjellqvist: Snygg och säkert snäll och rolig :)

Emma Hansén: Du är söt och en bra kompis!

Sebbe Carrblad: Snygg o snäll :)

Hanna Mellnert: Du är söt och vi var riktigt bra kompisar innan, saknar det :)

Millan Karlsson biro: Du e sandras kusin :)

Kajsa Suomalainen: Du e söt och gick på vår skola innan :)

Frida Linder: Du är väldigt söt och verkar riktigt snäll :)

Sandra Persson: Du är min bästavän!

Amanda Alborn Lilja: Du är väldigt söt och en riktigt bra vän!

Elin Andersson: Känner inte dig men du e riktigt söt!

Paulina Persson: Du är gay 3 som e söt och snäll!

Filippa Mårtensson: Känner inte sig men du är riktig söt och verkar snäll!

Ronja Frost: Du är en av mina närmsta vänner och du betyder väldigt mycke!

Amilia Bladh: Du är en söt tjej som jag vill lära känna bättre!

Linnéa Persson: Vi gick i samma klass innan men nu snackar vi typ aldrig men du är iaf väldigt söt!

Amanda Persson: Du är gay 4 och du är väldigt söt och snäll, rolig!

Jennifer Persson: Du är en väldigt söt mupp som är rolig och snäll!

Fanny Johansson: Riktigt söt tjej som är riktig snäll!

Moa Berneblad: Du är riktig söt och finns alltid där!

Tobias Harryson: Du är snygg och fortfarande skyldig mig en kycklingsallad!

Viktor Frej: Du är riktigt snygg och snäll!

Jack Fvc: känner inte dig men du är riktigt snäll!


Kommentarer;
Felicia

HEY, varför missade jag statusen :( nu tycker jag att du borde lägga till mig på listan här.....

2012-02-23 kl. 18:47:29
http://feliciafolvik.blogg.se/
Anonym

Ä

2012-02-23 kl. 19:15:00
Kajsa Suomalainen

Awe, Du är me söt ! :)


Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!